Πώς να αναλύσετε τα αποτελέσματα της διαφήμισής σας στο Facebook: 7 μετρήσεις για παρακολούθηση: εξεταστής κοινωνικών μέσων
διαφημίσεις στο Facebook διαχειριστής διαφημίσεων Facebook Facebook / / September 26, 2020
Γνωρίζετε εάν οι διαφημίσεις σας στο Facebook λειτουργούν; Αναρωτιέστε ποιες βασικές μετρήσεις πρέπει να παρακολουθείτε;
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε επτά σημαντικές μετρήσεις διαφημίσεων στο Facebook που πρέπει να γνωρίζετε, πού να τις βρείτε στο Διαχειριστή διαφημίσεων και τι να κάνετε όταν δεν λαμβάνετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
# 1: Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης
Η απόδοση διαφημιστικής δαπάνης (ROAS) είναι το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται για κάθε δολάριο που δαπανάται για διαφημίσεις. Με λίγα λόγια, είναι η μέτρηση που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε άμεσα τα αποτελέσματα διαφήμισης στο Facebook και στο Instagram. Το θεωρώ ως το Άγιο Δισκοπότηρο των μετρήσεων διαφημίσεων — διασφαλίζοντας ότι κάθε δολάριο που επενδύετε στις διαφημιστικές σας προσπάθειες σας επιστρέφει (τουλάχιστον) ένα δολάριο πίσω στα έσοδα.
Ο τύπος για τον υπολογισμό του ROAS είναι απλός: Έσοδα ÷ Δαπάνες διαφημίσεων = ROAS.
Εσείς καθορίζετε τα συνολικά σας έσοδα που προκύπτουν σύμφωνα με το pixel Facebook (κάτω από την αγορά στήλη τιμής μετατροπής στο Διαχειριστή διαφημίσεων) και διαιρέστε την με τη συνολική δαπάνη διαφήμισης που χρειάστηκε για τη δημιουργία αυτής έσοδα.
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω: Πουλήσατε 10 μονάδες προϊόντος 27 $ από το δικό σας Ακολουθίες διαφημίσεων Facebook την περασμένη εβδομάδα, με έσοδα 270 $. Για να πραγματοποιήσετε αυτές τις πωλήσεις, ξοδέψατε 54 $ σε διαφημίσεις Facebook.
Έσοδα ÷ Δαπάνες διαφημίσεων = ROAS
$270 ÷ $54 =5Χ
ο Χ είναι πολλαπλάσιο του 1. Σε αυτήν την περίπτωση, κάθε φορά που δίνετε στο ATM του ATM ένα δολάριο, ξοδεύει 5 $ έσοδα - ή 5 φορές το 1 $.
Αν είστε κάτι σαν εμένα, θα θέλατε να έχετε ένα τραπεζικό μηχάνημα που να εξαντλεί 5 λογαριασμούς κάθε φορά που πραγματοποιείτε κατάθεση 1 $, αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα στον κόσμο της διαφήμισης στο Facebook. Δώστε προσοχή στο ROAS σας για να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι κερδοφόρες.
Όταν το ROAS σας είναι θετικό (πολλαπλάσιο μεγαλύτερο από 1), τα διαφημιστικά σας δολάρια κερδίζουν περισσότερα έσοδα από το ποσό που δαπανάται για τη διαφήμιση.
Διαφορετικά δηλώνεται: Είστε κατασκευή χρήματα.
Όταν η απόδοση της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) είναι αρνητική (πολλαπλάσιο μικρότερο από 1), δαπανάτε περισσότερα για διαφημίσεις από το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται.
Διαφορετικά δηλώνεται: Είστε χάνοντας χρήματα.
Παρατηρήστε ότι ο παραπάνω υπολογισμός δεν συνεπαγόταν άλλα κόστη επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως τα έξοδα της ομάδας σας, εργαλεία και λογισμικό και βιτρίνα (είτε μια φυσική τοποθεσία είτε μια ψηφιακή βιτρίνα όπως μια δικτυακός τόπος). Σας συνιστούμε να λάβετε υπόψη το υπόλοιπο των μεταβλητών εξόδων σας κατά τον υπολογισμό της απόδοσης επένδυσης (ROAS) για να λάβετε μια συνολική απόδοση επένδυσης (ROI).
Για να το κάνετε αυτό, πάρτε το συνολικό ποσό της δαπάνης διαφήμισης στο Facebook συν τα υπόλοιπα έξοδά σας και διαιρέστε το στα συνολικά σας έσοδα:
Έσοδα ÷ (Δαπάνες διαφημίσεων + Έξοδα) = απόδοση επένδυσης
Είναι ευκολότερο να αναλύσετε το κόστος και τις δαπάνες διαφημίσεων σε μηνιαίο ρυθμό. για να το οπτικοποιήσετε, υπολογίζοντας τα έσοδα του Ιανουαρίου και, στη συνέχεια, διαιρέστε το με το άθροισμα των διαφημιστικών δαπανών του Ιανουαρίου και το υπόλοιπο των εξόδων για αυτόν τον μήνα.
Επιστρέφοντας στο προηγούμενο παράδειγμα, ξοδέψατε 54 $ σε διαφημίσεις την προηγούμενη εβδομάδα για να αποκομίσετε έσοδα 270 $. Επίσης, πραγματοποιήσατε 73 $ άλλα μεταβλητά κόστη. Εάν συνδέσετε αυτούς τους αριθμούς στον παραπάνω τύπο, η απόδοση επένδυσης είναι 2,13Χ.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13Χ
Για κάθε δολάριο που ξοδέψατε, κερδίσατε 2,13 $.
# 2: Αξία μετατροπής αγοράς
Τα Facebook μέτρηση μετατροπής αγοράς παρακολουθεί τη συνολική αξία των αγορών που πραγματοποιήθηκαν από τις διαφημιστικές σας προσπάθειες.
Στην πραγματικότητα, το Facebook καθιστά τρελό εύκολο να κατανοήσουμε τα συνολικά έσοδα που δημιουργούνται από τις διαφημίσεις σας, δείχνοντας την αξία μετατροπής αγοράς στο Διαχειριστή διαφημίσεων.
Μπορείτε να υπολογίσετε με μη αυτόματο τρόπο αυτόν τον αριθμό μεταβαίνοντας στον λογαριασμό σας στο PayPal ή ακόμα και στον ταμειακό σας λογαριασμό και καθορίζοντας ότι τα έσοδα προήλθαν από αυτήν τη διαφήμιση. Ωστόσο, ο απλούστερος τρόπος υπολογισμού της αξίας μετατροπής αγοράς είναι η εγκατάσταση του pixel Facebook.
Η εγκατάσταση του pixel συνεπάγεται την προσθήκη ενός μικρού αποσπάσματος κώδικα στον ιστότοπό σας που επιτρέπει στο Facebook να γνωρίζει ότι αυτή η διαφήμιση είχε ως αποτέλεσμα αυτά τα έσοδα. Εάν δεν έχετε ήδη εγκαταστήσει το pixel σας στο Facebook, μην ανησυχείτε! Αυτό το βίντεο σας καθοδηγεί στη διαδικασία:
Για να υπολογίσετε με μη αυτόματο τρόπο την αξία μετατροπής αγοράς, πάρτε τον αριθμό των αντικειμένων που πουλήθηκαν και πολλαπλασιάστε τον με την τιμή αγοράς τους.
# αντικειμένων που πωλήθηκαν x Κόστος στοιχείου = Αξία μετατροπής αγοράς
Στο προηγούμενο παράδειγμα, πουλήσατε 10 στοιχεία που κοστίζουν 27 $ το καθένα, οπότε η αξία μετατροπής αγοράς είναι 270 $:
10 x 27 $ = 270 $
Στη συνέχεια, η αξία μετατροπής αγοράς χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) μαζί με τις δαπάνες διαφήμισης.
Όλα μπορεί να είναι καλά και ωραία αν η αξία μετατροπής της αγοράς σας είναι θετική, αλλά τι γίνεται αν είναι μεγάλο μηδενικό λίπος; Αυτό σημαίνει το δικό σας Οι διαφημίσεις στο Facebook δεν λειτουργούν.
Εάν οι διαφημίσεις σας στο Facebook λειτουργούν και πραγματοποιείτε πωλήσεις, η αξία μετατροπής αγοράς θα είναι θετικός αριθμός. Αλλά αν δείτε το μηδέν, συνήθως σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις διαφημίσεις σας στο Facebook ή με τη διαδικασία πωλήσεων συνολικά.
Οι επόμενες μετρήσεις που θα καλύψουμε θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε πού μπορεί να είναι τα σημεία συμφόρησης.
# 3: Κόστος ανά αγορά
Μου αρέσει να βλέπω το κόστος ανά αγορά, το οποίο συνήθως αναφέρεται επίσης ως κόστος ανά απόκτηση πελάτη (CPA). Και οι δύο φράσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά.
Το κόστος ανά αγορά είναι ένας γρήγορος τρόπος για να εκτιμήσετε εάν πουλάτε μεμονωμένα προϊόντα με κέρδος ή ζημία αφού λάβετε υπόψη το κόστος της διαφήμισης. Σας λέει τη συνολική δαπάνη διαφήμισης που απαιτείται για την πώληση μιας μεμονωμένης μονάδας προϊόντος. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τον γρήγορο υπολογισμό του περιθωρίου κέρδους σας σε μεμονωμένα στοιχεία.
Με το Facebook pixel εγκατεστημένο, το Facebook το υπολογίζει αυτόματα για εσάς στη στήλη Κόστος ανά αγορά στο Ads Manager.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό και την τιμή μετατροπής αγοράς που καλύψαμε παραπάνω ως εναλλακτικό τρόπο προσδιορισμού της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης.
Ας απεικονίσουμε χρησιμοποιώντας τους αριθμούς στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης.
Αξία μετατροπής αγοράς ÷ Κόστος ανά αγορά = ROAS
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
Επιπλέον, αφαιρώντας το κόστος ανά αγορά από την τιμή του προϊόντος, μπορείτε να προσδιορίσετε το περιθώριο κέρδους σας:
Τιμή προϊόντος - Κόστος ανά αγορά = Περιθώριο κέρδους
Σε αυτό το παράδειγμα, ξοδέψατε 54 $ σε διαφημίσεις Facebook την περασμένη εβδομάδα για να πουλήσετε 10 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι η δαπάνη διαφήμισης ανά μονάδα θα είναι 5,40 $:
$54 ÷ 10 = $5.40
Με ένα προϊόν που πωλείται για 27 $ που σας κοστίζει 5,40 $ σε διαφημιστικές δαπάνες, έχετε περιθώριο κέρδους 21,60 $.
$27 – $5.40 = $21.60
Θυμηθείτε να λάβετε υπόψη τα μεταβλητά έξοδά σας, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε με μια ματιά αν το κόστος ανά αγορά - τι δαπανάτε για να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη - είναι σχετικό με την επιχείρησή σας.
Όταν το περιθώριο κέρδους σας είναι θετικός αριθμός (μεγαλύτερος από 0 $), τα διαφημιστικά σας δολάρια κερδίζουν περισσότερα έσοδα από το ποσό που δαπανάται για τη διαφήμιση.
Διαφορετικά δηλώνεται: Είστε κατασκευή χρήματα.
Όταν το περιθώριο κέρδους σας είναι αρνητικός αριθμός (κάτω των 0 $), δαπανάτε περισσότερα για διαφημίσεις από το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται.
Διαφορετικά δηλώνεται: Είστε χάνοντας χρήματα.
# 4: Πρωταγωνιστές
ΕΝΑ οδηγω είναι ένα άτομο που δείχνει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επωνυμίας σας - συνήθως ορίζεται ως κάποιος που εγγραφεί ή επιλέγει με τη διεύθυνση email του για να λάβει περαιτέρω μάρκετινγκ και πωλήσεις αλληλογραφία.
Κάθε νέος συνδρομητής email θα μετρά ως δυνητικό πελάτη.
Από την άλλη πλευρά, εάν είστε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που στέλνει άτομα απευθείας στη σελίδα πωλήσεων ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ενδέχεται να μην έχετε συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Κάθε νέος επισκέπτης του διαδικτυακού σας καταστήματος θα υπολογιζόταν ως κάντε κλικ στο σύνδεσμο.
# 5: Κέρδη ανά δυνητικό πελάτη
Ανάλογα με την πλευρά της εξίσωσης στην οποία βρίσκεστε, υπολογίστε είτε τα κέρδη σας ανά δυνητικό πελάτη (EPL) είτε τα κέρδη ανά κλικ (EPC).
EPL είναι το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται διαιρούμενο με τον συνολικό αριθμό δυνητικών πελατών που χρειάστηκαν για τη δημιουργία αυτών των εσόδων. Εάν η επιχείρησή σας δημιουργεί δυνητικούς πελάτες (ή συνδρομητές ή ορισμένες επιλογές) όπου η διαδικασία πωλήσεών σας συμβαίνει φυσικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα χρησιμοποιούσατε EPL.
Το EPC είναι το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται δια του συνολικού αριθμού κλικ στον ιστότοπο που χρειάστηκαν για τη δημιουργία αυτών των εσόδων. Εάν στέλνετε άτομα απευθείας στη σελίδα πωλήσεων ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα (δεν πωλείται μέσω email), θα χρησιμοποιούσατε EPC.
Για να υπολογίσετε το EPL ή το EPC, χρειάζεστε δύο πράγματα:
- Η αξία μετατροπής της αγοράς σας (μέτρηση # 2 παραπάνω)
- Ο αριθμός δυνητικών πελατών (ή κλικ) (μέτρηση # 4 παραπάνω)
Τώρα πάρτε την τιμή μετατροπής αγοράς και διαιρέστε την με τον συνολικό αριθμό δυνητικών πελατών (ή κλικ) για να λάβετε το EPL ή το EPC:
Αξία μετατροπής αγοράς ÷ Αριθμός δυνητικών πελατών (ή κλικ) = Κέρδη ανά δυνητικό πελάτη (ή κλικ)
Αυτό το ποσό σε δολάρια σας λέει πόσο αξίζει για την επιχείρησή σας κάθε νέος συνδρομητής που εγγράφεται στη λίστα email σας ή εισέρχεται στη διαδικασία πωλήσεων. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να εκτιμήσετε πόσα θα θέλατε να ξοδέψετε για να αποκτήσετε έναν νέο δυνητικό πελάτη (ή κλικ), καθώς τώρα καταλαβαίνετε την αξία του για την επιχείρησή σας.
Αποκτήστε εκπαίδευση μάρκετινγκ YouTube - Διαδικτυακά!
Θέλετε να βελτιώσετε την αφοσίωση και τις πωλήσεις σας με το YouTube; Στη συνέχεια, εγγραφείτε στη μεγαλύτερη και καλύτερη συγκέντρωση ειδικών μάρκετινγκ του YouTube καθώς μοιράζονται τις αποδεδειγμένες στρατηγικές τους. Θα λάβετε βήμα-προς-βήμα ζωντανή οδηγία με επίκεντρο Στρατηγική YouTube, δημιουργία βίντεο και διαφημίσεις YouTube. Γίνετε ήρωας μάρκετινγκ YouTube για την εταιρεία και τους πελάτες σας καθώς εφαρμόζετε στρατηγικές που έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Αυτή είναι μια ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση από τους φίλους σας στο Social Media Examiner.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ - ΠΩΛΗΣΗ ΛΕΠΤΟ 22 Σεπτεμβρίου!# 6: Κόστος ανά δυνητικό πελάτη
Στο flipside είναι το κόστος ανά μόλυβδο (CPL). Όπως στην παραπάνω εξίσωση, εάν η επιχείρησή σας δεν δημιουργεί δυνητικούς πελάτες, αντικαταστήστε το "δυνητικό πελάτη" με το "κλικ" στον υπολογισμό σας.
Το CPL είναι το ποσό που ξοδεύετε για να αποκτήσετε ένα μονόκλινο νέο προβάδισμα για την επιχείρησή σας.
Για να υπολογίσετε το CPL, πάρτε το συνολικό ποσό της δαπάνης διαφήμισης στο Facebook και διαιρέστε το με τον αριθμό δυνητικών πελατών που δημιουργούν οι δαπάνες διαφημίσεων:
Δαπάνη διαφήμισης ÷ Αριθμός δυνητικών πελατών = Κόστος ανά δυνητικό πελάτη
Για παράδειγμα, εάν δαπανήσετε 130 $ για να δημιουργήσετε 100 δυνητικούς πελάτες, το CPL σας είναι 1,30 $:
$130 ÷ 100 = $1.30
Εάν το EPL σας είναι 2,70 $ και το CPL σας είναι 1,30 $, κερδίζετε 1,40 $ για κάθε νέο δυνητικό πελάτη που μπαίνει στη διάθεσή σας. Λαμβάνοντας υπόψη τα μεταβλητά έξοδά σας, μπορείτε να προσδιορίσετε πόσους δυνητικούς πελάτες θα πρέπει να δημιουργήσετε σε μια δεδομένη περίοδο για να επιτύχετε τους στόχους εσόδων και κερδοφορίας.
Όταν χρησιμοποιείτε Συμβάντα μετατροπής pixel στο Facebook, Ο Διαχειριστής διαφημίσεων θα σας αναφέρει αυτόν τον αριθμό αυτόματα στη στήλη Κόστος ανά δυνητικό πελάτη.
# 7: Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
Οι μετρήσεις που έχουμε συζητήσει σε αυτό το σημείο βασίζονται στα συνολικά αποτελέσματα της διαφήμισής σας στο Facebook σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας πωλήσεών σας. Ο τρόπος αποτελεσματικής χειραγώγησης και βελτιστοποίησης των συνολικών διαφημιστικών αποτελεσμάτων και μετρήσεών σας είναι να έχετε ένα ισχύει ισχυρή διαφημιστική στρατηγική στο Facebook που σας βοηθά να μετατρέψετε την προσοχή σε έσοδα (στο αυτόματο πιλότο).
Ανεξάρτητα από τη συνολική διαδικασία πωλήσεων, η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) αποτελεί ένδειξη για το πόσο ελκυστική είναι η αντιγραφή και το δημιουργικό της διαφήμισής σας κοινό που στοχεύετε με τις διαφημίσεις σας στο Facebook.
Το Facebook έχει δύο διαφορετικές μετρήσεις CTR:
- Το CTR (Link Click-Through) είναι ο αριθμός των κλικ συνδέσμων από άτομα που έχουν δει τη διαφήμισή σας.
- Το CTR (Όλα) είναι ο αριθμός των ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει γενικά με τη διαφήμισή σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι από το να μου αρέσει, να το σχολιάζεις, να το μοιράζεσαι, να σπρώχνεις το καρουσέλ ή να κάνεις κλικ στους συνδέσμους. Είναι ένα σύνολο όλων των δεσμεύσεων σε αυτήν τη διαφήμιση.
Κατά την προβολή διαφημίσεων ροής, συνήθως στοχεύω σε CTR μεγαλύτερο του 1,5%. Εάν ο σύνδεσμος CTR είναι μικρότερος από 1,5%, συνήθως σας συνιστούμε να επιστρέψετε και να επεξεργαστείτε το αντίγραφο διαφήμισης και το δημιουργικό.
Οι διαφημίσεις στη δεξιά στήλη, από την άλλη πλευρά, συνήθως κάνουν κλικ πολύ λιγότερο συχνά από τις διαφημίσεις ροής. Εφόσον οι διαφημίσεις σας στη δεξιά στήλη λαμβάνουν CTR συνδέσμου 0,5%, είστε εντάξει. Εάν όχι, μπορείτε επίσης να επεξεργαστείτε αυτές τις διαφημίσεις.
Μπορεί να έχετε ακούσει ποσοστό δέσμευσης εμφανίζεται ως σημαντική μέτρηση για παρακολούθηση. Στο Facebook-speak, το ποσοστό αφοσίωσης είναι το CTR (Όλα). Είναι οι συνολικές δεσμεύσεις που έχει λάβει η διαφήμισή σας διαιρούμενος με τον συνολικό αριθμό εμφανίσεων:
Αφοσίωση ÷ Εμφανίσεις = CTR (Όλες)
Παρόμοια με το CTR του συνδέσμου σας, θέλετε τα άτομα να αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις σας, επειδή κανένα κλικ δεν οδηγεί σε μηδενικές πωλήσεις.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις μετρήσεις διαφημίσεων Facebook στο Διαχειριστή διαφημίσεων
Τώρα που έχετε τη δυνατότητα να χειριστείτε αυτές τις επτά σημαντικές μετρήσεις διαφημίσεων στο Facebook, ας δούμε το Διαχειριστή διαφημίσεων και να ανακαλύψουμε πού να τις βρούμε.
Το πρώτο πράγμα που βλέπετε όταν μεταβείτε στο Διαχειριστή διαφημίσεων είναι ο γενικός πίνακας ελέγχου. Αν κοιτάξετε στην κορυφή των στηλών, θα δείτε μόνο δύο από τις μετρήσεις: Κλικ συνδέσμου και Αγορές ιστότοπου.
Πού θα βρείτε λοιπόν τις υπόλοιπες μετρήσεις;
Αναζητήστε το κουμπί με τη στήλη Στήλες: Απόδοση και κάντε ένα κλικ. Στο αναπτυσσόμενο μενού, θα δείτε 13 διαφορετικές προβολές αναφορών για να διαλέξετε.
Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να εξοικειωθείτε με το καθένα, από την προβολή και την αφοσίωση βίντεο μέχρι τη στόχευση και το δημιουργικό. Ωστόσο, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε καμία από αυτές τις προεπιλογές αναφοράς, επειδή οι μετρήσεις είναι παντού. Αντ 'αυτού, δημιουργήστε τη δική σας προσαρμοσμένη προβολή αναφορών που περιλαμβάνει τις συγκεκριμένες μετρήσεις για τις οποίες μιλήσαμε σήμερα.
Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε Προσαρμογή στηλών από το αναπτυσσόμενο μενού που φαίνεται παραπάνω.
Το παράθυρο που ανοίγει αναφέρει κάθε μέτρηση που σας επιτρέπει το Facebook να παρακολουθείτε από οποιαδήποτε από τις διαφημίσεις σας. Μπορείτε να κάνετε κύλιση σε όλα αν θέλετε, αλλά επειδή γνωρίζετε τις ακριβείς μετρήσεις που αναζητάτε, είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης για να τις βρείτε.
Στη γραμμή αναζήτησης, ξεκινήστε να πληκτρολογείτε ROAS και θα δείτε τη μέτρηση Αγορά ROAS να εμφανίζεται. Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου στο Σύνολο (μέτρηση # 1).
Αφού επιλέξετε Σύνολο, το Facebook προσθέτει αυτόματα αυτήν τη μέτρηση στη δεξιά στήλη. Εάν κάνετε κύλιση προς τα κάτω στο κάτω μέρος της λίστας, θα δείτε επιλογές για την εμφάνιση του ROAS αγοράς ιστότοπου και του ROAS αγοράς εφαρμογών για κινητά. Συνιστώ να καταργήσετε την επιλογή και των δύο πλαισίων, εκτός εάν διαθέτετε ιστότοπο και εφαρμογή όπου προσπαθείτε να παρακολουθείτε και τις δύο μετρήσεις ξεχωριστά.
Όταν τελειώσετε με το ROAS, συνεχίστε στην Αγορά. Πληκτρολογήστε "αγορά" στη γραμμή αναζήτησης και θα εμφανιστούν νέες επιλογές. Δίπλα στις Αγορές, επιλέξτε τα πλαίσια ελέγχου Αξία και κόστος (για τιμή μετατροπής αγοράς [μέτρηση # 2] και κόστος ανά αγορά [μέτρηση # 3]).
Και πάλι, αυτές οι μετρήσεις εμφανίζονται στη δεξιά πλευρά του παραθύρου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποεπιλέξει όλα τα πλαίσια ελέγχου στην Αξία μετατροπής αγορών.
Στη συνέχεια είναι το EPL σας. Δυστυχώς, δεν θα βρείτε το EPL στο εσωτερικό του Διαχειριστή διαφημίσεων, επειδή πρόκειται για μη αυτόματο υπολογισμό. Είναι τα συνολικά σας έσοδα διαιρούμενα με τον αριθμό δυνητικών πελατών που έχετε δημιουργήσει από τις διαφημίσεις σας στο Facebook (χρησιμοποιώντας τον τύπο από τη μέτρηση # 5 παραπάνω).
Αλλά ίσως αναρωτιέστε πώς να βρείτε τον αριθμό των δυνητικών πελατών που δημιουργήθηκαν. Λοιπόν, αυτό είναι απλό - απλώς προσθέστε τη μέτρηση δυνητικών πελατών στην προσαρμοσμένη αναφορά σας. Πληκτρολογήστε Leads στη γραμμή αναζήτησης και, στη συνέχεια, επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Σύνολο. Επίσης, επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Κόστος δίπλα του για να προσθέσετε CPL (μέτρηση # 6).
Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αναζητήσετε CTR (μέτρηση # 7). Επιλέξτε τα πλαίσια ελέγχου τόσο για CTR (Όλα) όσο και για CTR (Link Click-Through Rate).
Πριν αποθηκεύσετε την προσαρμοσμένη προβολή αναφοράς ως προεπιλογή, επιβεβαιώστε ότι δεν υπάρχουν επιλεγμένα πλαίσια στη δεξιά στήλη.
Στη συνέχεια, στην κάτω αριστερή γωνία του παραθύρου, επιλέξτε Αποθήκευση ως προεπιλογή και πληκτρολογήστε ένα όνομα (όπως οι πιο σημαντικές μετρήσεις). Κάντε κλικ στην Εφαρμογή στην κάτω δεξιά γωνία για να εφαρμόσετε τις αλλαγές σας.
Τώρα θα δείτε στην οθόνη όλες τις μετρήσεις που έχουμε καλύψει: ROAS, αξία μετατροπής αγοράς, κόστος ανά αγορά, συνολικός αριθμός δυνητικών πελατών (για τον προσδιορισμό του EPL), CPL και CTR (και για τους δύο συνδέσμους και για όλες τις δεσμεύσεις στο δικό σας δημοσιεύσεις).
Επαγγελματική συμβουλή: Για εξοικονόμηση χρόνου ανάλυσης των αποτελεσμάτων της διαφήμισής σας, ρίξτε μια ματιά τρεις προσαρμοσμένες αναφορές διαφημίσεων Facebook για να σας βοηθήσουμε να αναλύσετε γρήγορα την απόδοση των διαφημίσεων: Αναφορά στιγμιότυπου ROI, Αναφορά προόδου δυνητικών πελατών και Αναφορά αφοσίωσης.
Δες το βίντεο:
συμπέρασμα
Το μεγαλύτερο λάθος που βλέπω συνεχώς να κάνουν οι έμποροι όταν μετράνε τα αποτελέσματα διαφήμισης στο Facebook είναι να σκέφτονται ότι πρέπει να παρακολουθούν τα πάντα. Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε κάθε μέτρηση κάτω από τον ήλιο. Ξεκινήσαμε με επτά απλές μετρήσεις σήμερα και αυτές μπορούν ήδη να νιώθουν πολύ να τυλίξουν το κεφάλι σας.
Ωστόσο, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι δεν χρειάζεται να αισθάνεστε τόσο περίπλοκο. Δώστε στον εαυτό σας άδεια να μεταβείτε στο Διαχειριστή διαφημίσεων και να πειραματιστείτε σήμερα. Η κατανόησή σας προέρχεται από την εφαρμογή (και λίγη δοκιμή και σφάλμα στην πορεία).
Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε ότι αυτά τα δεδομένα έχουν νόημα για εσάς τώρα, στην ουσία όταν έχετε περισσότερα εμπειρία στο Διαχειριστή διαφημίσεων, θα αρχίσετε αργά να κατανοήσετε τις μετρήσεις που έχουν σημασία και πώς να τις χρησιμοποιήσετε για τη μέτρηση τα αποτελέσματά σας. Απλά κάντε υπομονή με τον εαυτό σας γιατί χρειάζεται χρόνος.
Τι νομίζετε; Πώς θα σας βοηθήσουν αυτές οι επτά μετρήσεις διαφημίσεων Facebook να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα παρακάτω σχόλια.
Περισσότερα άρθρα για διαφημίσεις στο Facebook:
- Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις Facebook για να δημιουργείτε γρήγορα πωλήσεις και δυνητικούς πελάτες.
- Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία βελτιστοποίησης πολλαπλών κειμένων του Facebook για να προσαρμόσετε εύκολα τις διαφημίσεις σας για διαφορετικά άτομα.
- Ανακαλύψτε πώς να χρησιμοποιήσετε έξι τύπους διαφημίσεων στο Facebook για να προωθήσετε τους ανθρώπους πιο μακριά στο ταξίδι των πελατών.