6 τρόποι για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook: Social Media Examiner
διαφημίσεις στο Facebook Facebook / / September 25, 2020
Θέλετε να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας στο Facebook;
Αναρωτιέστε ποιες μετρήσεις να κοιτάξετε;
Η χρήση βασικών πληροφοριών από το Facebook για να δείτε πώς οι χρήστες ανταποκρίνονται και αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις σας μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψτε έξι τρόπους με τις μετρήσεις διαφημίσεων Facebook που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook.
Εξαγάγετε τα δεδομένα διαφημίσεων Facebook στο Excel
Για να αναλύσετε αποτελεσματικά το δικό σας Καμπάνιες διαφημίσεων στο Facebook, πρέπει τα δεδομένα σας να παρουσιάζονται με σαφή και λεπτομερή τρόπο. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι με γραφήματα.
Δυστυχώς, η διεπαφή αναφοράς του Facebook δεν περιλαμβάνει καλά γραφήματα, αλλά μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε γραφήματα εξάγοντας τις πληροφορίες στο Excel. Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε:
Μεταβείτε στις αναφορές του Διαχειριστή διαφημίσεων και κάντε κλικ στην καμπάνια θέλετε να αναλύσετε. Πάνω από τη λίστα των συνόλων διαφημίσεων στα αριστερά, κάντε κλικ στο σύνολο διαφημίσεων σε αυτήν την καμπάνια και επιλέξτε αυτήν την καμπάνια.
Εάν η αναφορά σας δεν περιλαμβάνει τις απαιτούμενες μετρήσεις, μπορείτε να τις προσθέσετε. Κάντε κλικ στην Απόδοση και, στη συνέχεια, Προσαρμογή στηλών.
Επόμενο, κάντε κλικ στο Ανάλυση και επιλέξτε Ανά Ώρα και μετά Ημέρα ώστε να μπορείτε να βλέπετε τα αποτελέσματα για κάθε μέρα.
Τελικά, κάντε κλικ στο κουμπί Εξαγωγή στα δεξιά για εξαγωγή αυτής της αναφοράς στο Excel. Αφού απορρίψετε όλες αυτές τις πληροφορίες στο Excel, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε γραφήματα τάσεων που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα την απόδοση και τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.
Ακολουθεί μια λίστα με τις πιο σημαντικές μετρήσεις για να δείτε και πώς να τις χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε και να ελέγξετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες στο Facebook.
# 1: Παρακολούθηση CTR για μέτρηση προσφυγής διαφημίσεων
Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μετρήσεις που χρησιμοποιούνται από διαδικτυακούς διαφημιζόμενους. Αντιπροσωπεύει τη σχέση μεταξύ του αριθμού των εμφανίσεων και του αριθμού των κλικ που λαμβάνονται.
Επειδή η λήψη μετατροπών απαιτεί συνήθως από τους χρήστες να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση πρώτα, το CTR έχει γίνει βασική μέτρηση για πολλούς διαφημιζόμενους. Ενθουσιάζονται για ένα υψηλό CTR, ανησυχούν όταν είναι πολύ χαμηλό και συχνά αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το τι είναι το τυπικό CTR για τη βιομηχανία ή την αγορά τους.
Στην πραγματικότητα, το CTR είναι απλώς ένα σημάδι του πόσο ενδιαφέρονται οι χρήστες στη διαφήμισή σας. ΟΧΙ πια.
Ναι, αν σας στόχευση είναι σωστό και το προϊόν σας είναι καλό, ένα υψηλό CTR θα στείλει περισσότερη επισκεψιμότητα, η οποία με τη σειρά της μπορεί να παράγει περισσότερες μετατροπές. Ωστόσο, οι καμπάνιες με χαμηλό CTR εξακολουθούν να καταφέρνουν να έχουν καλό Απόδοση επένδυσηςκαι οι καμπάνιες με τεράστια CTR ενδέχεται να μην αποφέρουν καθόλου έσοδα.
Υπάρχουν συνήθως δύο λόγοι για χαμηλό CTR:
- Κακή διαφήμιση: Εάν η στόχευση είναι σωστή, αλλά η διαφήμισή σας είναι κακή (για παράδειγμα, έχει κακή εικόνα, το αντίγραφο της διαφήμισης δεν είναι ελκυστικό, δεν υπάρχει παρότρυνση για δράση κ.λπ.), οι χρήστες δεν θα δώσουν προσοχή στη διαφήμισή σας.
- Κακή στόχευση: Μπορεί να έχετε μια καλή διαφήμιση που προβάλλεται σε λάθος κοινό. Σε αυτήν την περίπτωση, το CTR πιθανότατα θα είναι χαμηλό.
Εάν η καμπάνια σας έχει χαμηλό CTR, είναι καιρός να αναλύσετε αυτά τα δύο στοιχεία.
Επίσης, το CTR μπορεί να μειωθεί με την πάροδο του χρόνου καθώς αυξάνεται η συχνότητα. Εάν οι χρήστες αρχίσουν να βλέπουν τη διαφήμισή σας πολλές φορές, πιθανότατα δεν θα συνεχίσουν να κάνουν κλικ σε αυτήν, αν το έχουν ήδη κάνει.
Το CTR συνήθως δεν αποτελεί βασική μέτρηση απόδοσης, εκτός εάν ο κύριος στόχος σας είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας. Ωστόσο, είναι μια καλή μέτρηση για να κατανοήσετε πώς ενδιαφέρονται οι χρήστες στη διαφήμισή σας.
# 2: Δείτε το CPM για να κατανοήσετε το συνολικό κόστος σας
Νιώθετε ποτέ απογοητευμένοι ή χαμένοι επειδή οι καμπάνιες σας δεν αποδίδουν όπως αναμένεται; Ίσως δεν λαμβάνετε πολλές εμφανίσεις ή οι μετατροπές σας είναι πιο ακριβές από το αναμενόμενο. Όταν συμβαίνει αυτό, τείνουμε να κατηγορούμε τη διαφήμιση ή τη στόχευση και να δοκιμάζουμε νέες εικόνες, αντίγραφο διαφήμισης και επιλογές στόχευσης.
Ωστόσο, το πρόβλημα θα μπορούσε να είναι εξωτερικό. Αν πληρώνετε για εμφανίσεις (όπως συμβαίνει στις περισσότερες καμπάνιες), το CPM (κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις) είναι ο καλύτερος τρόπος για να το μάθετε.
Κατά την πληρωμή για εμφανίσεις, το CPM καθορίζεται από δύο βασικούς παράγοντες:
- Πόσο εύκολο είναι να προσεγγίσεις έναν χρήστη στο κοινό-στόχο σου. Συνήθως, όσο πιο συγκεκριμένη είναι η στόχευση, τόσο υψηλότερο είναι το CPM.
- Ο αριθμός των ανταγωνιστικών καμπανιών που προσπαθούν να προσεγγίσουν το ίδιο κοινό-στόχο με εσάς.
Ακόμα κι αν οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι το γνωρίζουν θεωρητικά, συχνά ξεχνούν να δουν το CPM κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων της καμπάνιας. Όταν αυξάνεται το CPM, τα συνολικά αποτελέσματά σας θα γίνουν πιο ακριβά, ανεξάρτητα από το πόσο ενδιαφέρον είναι το δικό σας Ενα δ είναι ή πόσες μετατροπές λαμβάνετε.
Αλλά η αποτελεσματικότητα του δικού σας προϋπολογισμός μπορεί επίσης να επηρεαστεί από το CPM. Αν υποθέσουμε έναν σταθερό προϋπολογισμό για μια χρονική περίοδο, μια αύξηση στο CPM θα σημαίνει λιγότερες εμφανίσεις, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα. (Σημειώστε πώς τα γραφήματα για το CPM και τις εμφανίσεις είναι συμμετρικά.)
Λιγότερες εμφανίσεις σημαίνουν λιγότερες πιθανότητες μετατροπής. Και το υψηλότερο κόστος σημαίνει ότι κάθε μετατροπή θα είναι επίσης πιο ακριβή.
Επομένως, όταν τα αποτελέσματα δεν είναι όπως αναμένεται, εξετάστε το CPM σας προτού εξετάσετε νέες διαφημίσεις ή επιλογές στόχευσης.
# 3: Μετρήστε το CPC για να μετρήσετε την ποιότητα διαφήμισης
Δεν θα ήταν υπέροχο να έχουμε μια μέτρηση που να αντιπροσωπεύει τόσο το ενδιαφέρον των χρηστών σε μια διαφήμιση (CTR) όσο και το συνολικό κόστος καμπάνιας (CPM); Το κόστος ανά κλικ (CPC) εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό.
Στην πραγματικότητα, όταν πληρώνετε για εμφανίσεις (και πάλι, η περίπτωση τις περισσότερες φορές), τα CTR και CPC συμβαδίζουν. Μπορείτε να δείτε αυτήν τη σχέση στο παρακάτω γράφημα. Σημειώστε πώς οι γραμμές είναι σχεδόν συμμετρικές.
Αποκτήστε εκπαίδευση μάρκετινγκ YouTube - Διαδικτυακά!
Θέλετε να βελτιώσετε την αφοσίωση και τις πωλήσεις σας με το YouTube; Στη συνέχεια, εγγραφείτε στη μεγαλύτερη και καλύτερη συγκέντρωση ειδικών μάρκετινγκ του YouTube καθώς μοιράζονται τις αποδεδειγμένες στρατηγικές τους. Θα λάβετε βήμα-προς-βήμα ζωντανή οδηγία με επίκεντρο Στρατηγική YouTube, δημιουργία βίντεο και διαφημίσεις YouTube. Γίνετε ήρωας μάρκετινγκ YouTube για την εταιρεία και τους πελάτες σας καθώς εφαρμόζετε στρατηγικές που έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Αυτή είναι μια ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση από τους φίλους σας στο Social Media Examiner.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ - ΠΩΛΗΣΗ ΛΕΠΤΟ 22 Σεπτεμβρίου!Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε προϋπολογισμό 20 $ με CPM 10 $. Αυτό σημαίνει ότι θα λάβετε 2.000 εμφανίσεις. Εάν λάβετε 200 κλικ σε αυτά, το CTR ήταν 10% (2.000 x 10% = 200). Αυτό σημαίνει ότι το CPC σας ήταν 0,10 $ (20/200 $ = 0,10 $).
Τώρα, εάν στο ίδιο σενάριο λάβατε 400 κλικ, το CTR ήταν 20% (2.000 x 20% = 400). Και σε αυτήν την περίπτωση, $ 20/400 = 0,05 $.
Όπως μπορείτε να δείτε, καθώς αυξάνεται το CTR, το CPC μειώνεται και το αντίστροφο.
Ωστόσο, όπως είδατε προηγουμένως, όταν αυξάνεται το CPM, αυξάνεται και το συνολικό κόστος, συμπεριλαμβανομένου του CPC. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν τα CTR και CPC είναι ακόμη συνδεδεμένα, η συμπεριφορά τους μπορεί να μην είναι ακριβώς συμμετρική συνέχεια. Μπορείτε να το δείτε στην παρακάτω εικόνα. Σημειώστε πώς το CTR και το CPC είναι ακόμη συνδεδεμένα, αλλά το CPM μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την τιμή του CPC.
Ας υποθέσουμε ότι στο δεύτερο σενάριο πάνω από το CTR ήταν ακόμη 20%, αλλά το CPM αυξήθηκε από 10 $ σε 20 $. Σε αυτήν την περίπτωση, θα λάβετε μόνο 1.000 εμφανίσεις και ακόμη και αν το CTR παρέμεινε στο 10%, αυτό θα παρείχε 100 κλικ. Σε αυτήν την περίπτωση, το CPC θα είναι 20 $ / 100 = 0,20 $.
Αυτή είναι η ομορφιά του CPC. Όχι μόνο συμπληρώνει τις πληροφορίες του CTR για να σας κάνει να κατανοήσετε το ενδιαφέρον για τη διαφήμισή σας, αλλά παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με το συνολικό κόστος.
# 4: Παρακολούθηση εμφανίσεων για αξιολόγηση αξιοπιστίας δεδομένων
Δεν θεωρούν πολλοί χρήστες την κύρια μέτρηση των εμφανίσεων. Σε τελική ανάλυση, ο αριθμός των εμφανίσεων αντιπροσωπεύει πόσες φορές το Facebook έχει προβάλει τη διαφήμισή σας, ανεξάρτητα από το αν οι άνθρωποι την προσέδωσαν.
Στην πραγματικότητα, αυτή η μέτρηση χρησιμοποιείται γενικά μόνο σε καμπάνιες επωνυμίας. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι όσο περισσότερες εμφανίσεις λαμβάνουν οι διαφημίσεις τους, τόσο υψηλότερες είναι οι πιθανότητες να κάνουν την επωνυμία τους εκεί έξω και να κάνουν τους χρήστες να ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις τους. Να θυμάστε: η μόνη μέτρηση που αντιπροσωπεύει το ενδιαφέρον των χρηστών για τη διαφήμισή σας (όχι απαραίτητα στο προϊόν σας, όπως θα δείτε σε μια στιγμή) είναι το CTR.
Ωστόσο, ο αριθμός των εμφανίσεων είναι μια καλή μέτρηση για χρήση όταν βελτιστοποίηση καμπανιών. Η βελτιστοποίηση των καμπανιών απαιτεί δοκιμή A / B, που σημαίνει τη δημιουργία πολλών εκδόσεων της διαφήμισής σας, ακόμη και τη δημιουργία πολλών συνόλων διαφημίσεων. Ο στόχος είναι να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας, σταματώντας στοιχεία με χαμηλή απόδοση και τοποθετώντας τον προϋπολογισμό σας στα στοιχεία που έχουν την καλύτερη απόδοση.
Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεστε αξιόπιστες πληροφορίες. Εάν τα αποτελέσματά σας φαίνονται πολύ καλά (ή πολύ κακά), αλλά η διαφήμισή σας έχει λάβει μόνο μερικές εκατοντάδες εμφανίσεις, πώς μπορείτε να εμπιστευτείτε αυτές τις πληροφορίες; Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να αλλάξουν εντελώς με μελλοντικές εμφανίσεις.
Όπως με οποιαδήποτε δραστηριότητα έρευνας μάρκετινγκ, χρειάζεστε ένα καλό μέγεθος δείγματος για να εμπιστευτείτε τις πληροφορίες που λαμβάνονται. Αυτό είναι όπου οι εμφανίσεις γίνονται μια σημαντική μέτρηση. Συνήθως, θέλετε να έχετε τουλάχιστον 1.000 εμφανίσεις για να αρχίσετε να εμπιστεύεστε τα δεδομένα σας, αν και αν μπορούσατε να λάβετε 5.000 έως 10.000 εμφανίσεις, αυτά τα δεδομένα θα ήταν πολύ πιο αξιόπιστα.
# 5: Συγκρίνετε το CTR με τα ποσοστά μετατροπής για να αξιολογήσετε την προσφορά σας
Το να έχετε υψηλό CTR, αλλά να μην έχετε αρκετές μετατροπές είναι ένα απογοητευτικό συναίσθημα. Εάν οι χρήστες ενδιαφέρονται για τη διαφήμιση, γιατί δεν κάνουν μετατροπή;
Τα καλά νέα είναι, με τον ίδιο τρόπο που το CTR αντιπροσωπεύει το ενδιαφέρον των χρηστών για τη διαφήμισή σας, το ποσοστό μετατροπών αντιπροσωπεύει το ενδιαφέρον των χρηστών για αυτό που προσφέρετε αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Είναι η αναλογία μεταξύ του αριθμού των κλικ σε μια διαφήμιση και του αριθμού των μετατροπών που δημιουργήθηκαν.
Ωστόσο, ακόμη και αν εξαρτάται από τον αριθμό των κλικ, δεν εξαρτάται άμεσα από το CTR. Στην πραγματικότητα, όταν το CTR είναι υψηλό (δηλαδή, όταν οι χρήστες ενδιαφέρονται για τη διαφήμιση), το ποσοστό μετατροπών είναι ένας καλός τρόπος για να κατανοήσετε τι συμβαίνει πέρα από τη διαφήμιση. δηλαδή στο δικό σας σελίδα προορισμού ή ιστότοπο.
Το υψηλό CTR και το χαμηλό ποσοστό μετατροπών είναι συνήθως ένα σημάδι ότι οι χρήστες δεν τους αρέσει κάτι που βλέπουν στη σελίδα προορισμού. Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους λόγους για αυτό είναι:
- Κακή σελίδα προορισμού
- Ακριβό προϊόν
- Παραπλανητική διαφήμιση
- Λείπουν πληροφορίες στη διαφήμιση
- Κακές συνθήκες αγοράς
Το ποσοστό μετατροπής συμβαδίζει με το CPA. Έτσι, όταν αυξάνεται το ποσοστό μετατροπής, το CPA μειώνεται και το αντίστροφο. Ωστόσο, αυτή η σχέση επηρεάζεται πάντα από το CPM. Μπορείτε να δείτε αυτήν τη συμπεριφορά στο παρακάτω γράφημα.
Σημειώστε πώς οι γραμμές για το CPA και το ποσοστό μετατροπών είναι σχεδόν συμμετρικά, αλλά εξακολουθούν να επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις στο CPM.
# 6: Συνδυάστε μετατροπές και CPA για μέτρηση της απόδοσης επένδυσης
Συνήθως οι μετατροπές χρησιμοποιούνται ως κύρια μέτρηση για την παρακολούθηση της επιτυχίας της καμπάνιας. Ο μεγάλος αριθμός μετατροπών είναι πάντα καλή είδηση; Οχι απαραίτητα. Εάν δαπανήσετε περισσότερα χρήματα για να λάβετε αυτές τις μετατροπές από την πραγματική αξία που επιστρέφουν, η καμπάνια σας δεν θα είναι κερδοφόρα.
Γι 'αυτό πρέπει πάντα να λαμβάνετε υπόψη τις μετατροπές μαζί με το κόστος ανά μετατροπή (CPA ή το κόστος ανά απόκτηση πελάτη).
Το χαμηλό CPA είναι πάντα καλή είδηση και ένας από τους καλύτερους τρόπους βελτιστοποίησης μιας καμπάνιας είναι να εστιάσετε στις διαφημίσεις και στα στοιχεία που παράγουν χαμηλή CPA. Ταυτόχρονα, ένα χαμηλό CPA από μόνο του δεν είναι αρκετό και απαιτεί υψηλό αριθμό μετατροπών για τη δημιουργία μιας καμπάνιας επιτυχής. Στην πραγματικότητα, ένα χαμηλό CPA με χαμηλές μετατροπές είναι ένα σημάδι μιας πολύ αργής προβολής καμπάνιας, όπου το Facebook χρησιμοποιεί μικρούς προϋπολογισμούς.
Το CPA και οι μετατροπές είναι δύο μετρήσεις που λειτουργούν πάντα παράλληλα. Γι 'αυτό μην ενθουσιαστείτε αν μόνο ένας από αυτούς δείχνει καλές αριθμούς.
συμπέρασμα
Η προβολή διαφημίσεων στο Facebook είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Το κοινωνικό δίκτυο δεν είναι μόνο το νούμερο ένα στο σύνολο των χρηστών, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσατε ενδεχομένως να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα με τη διαφήμισή σας, αλλά είναι επίσης ευέλικτο όσον αφορά εργαλεία διαφήμισης και επιλογές.
Ωστόσο, η ύπαρξη ενός τόσο μεγάλου εύρους επιλογών μπορεί να κάνει τις καμπάνιες σας να μπερδεύουν να αναλύσουν εάν δεν ξέρετε πού να κοιτάξετε ή τι πραγματικά σημαίνει κάθε μέτρηση. Η γνώση της σημασίας των μετρήσεων σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας με περισσότερους από έναν τρόπους. Για παράδειγμα, μπορείτε να μειώσετε το CPA βελτιώνοντας τη διαφήμιση και τη σελίδα προορισμού, αλλά και αν βρείτε είδη κοινού με χαμηλότερο CPM και ούτω καθεξής.
Τι νομίζετε; Ποιες μετρήσεις χρησιμοποιείτε συνήθως για τη μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας σας; Τι ενέργειες κάνετε όταν το κόστος της καμπάνιας σας είναι πολύ υψηλό; Ποια στοιχεία διαφήμισης δοκιμάζετε συνήθως A / B για να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας; Παρακαλώ μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα παρακάτω σχόλια.